הכנה לצו ראשון

רוב המלש"בים כבר יודעים עד כמה חשוב להגיע מוכנים למבחנים של הצו הראשון. לא מדובר בסתם מבחנים, אלא במבחנים חשובים במיוחד, שיקבעו את העתיד הצבאי שלכם. כדי להצליח בצו הראשון, לעבור את המבחנים בציון גבוה ולהרשים את המראיינים שיראיינו אתכם – חשוב שתגיעו מוכנים ותתכוננו מבעוד מועד – ופה נכנסת לתמונה ערכת הכנה לצו ראשון.

סביר להניח שכבר ידעתם את העובדה שבצו הראשון צפויים לכם כמה וכמה מבחנים. למעשה, הציונים שלכם יאפשרו לצבא להתאים עבורכם את התפקידים שהכי מתאימים לכם. המטרה שלכם היא להגיע כמה שיותר מוכנים למבחנים ולהוציא את המקסימום – כדי שתקבלו הצעות לתפקידים טובים, מעניינים ומאתגרים, ובכך לגרום לשירות הצבאי שלכם להיות חווייתי ומרתק.

אז איך מתכוננים לצו ראשון? ובכן, היום יש הרבה מאוד אופציות מעולות, ואפילו ניתן לרכוש ערכת הכנה אונליין, ולהתכונן למבחנים בזמן שלכם ובקצב שלכם! ההכנה תסייע לכם להגיע בתחושת ביטחון למבחנים, לענות על השאלות באופן המיטבי ולהתכונן למבחנים הפסיכוטכניים מראש. ריכזנו עבורכם את כל המידע שחשוב לדעת על הצו הראשון ועל ההכנה – במקום אחד. אז, שנתחיל?

10% הנחה לקורס ההכנה לצו ראשון – בהקלדת קוד קופון: tzav

הכנה לצו ראשון - קבלו הצצה

חשוב לדעת שהמבחנים הפסיכוטכניים בצו הראשון מוגבלים בזמן ונמשכים כשעתיים, בהתאם לקצב הנבחן. לכל חלק במבחן יש את הזמן המוקצב לו, וגם אם סיימתם חלק אחד לפני הזמן לא תוכלו להשתמש בזמן שנותר כדי לפתור את החלק הבא. השאלות במבחנים נוטות לחזור על עצמן, ולכן בעזרת תרגול נכון והתמדה ניתן לראות שיפור בפתירת המבחנים לדוגמה.

ככל שתתרגלו יותר כך תגדילו את סיכויי הצלחה במבחן הפסיכוטכני האמיתי.

 

ברוכים הבאים לסימולציה שלנו. לפניכם 10 שאלות אשר לכל אחת מהן תשובה אחת נכונה. יש לענות על כל השאלות. לרשותכם עומדות 10 דקות, בסיום פתרון המבחן ינתנו הסברים על כלל השאלות. כדי להתחיל בהצגת השאלה הראשונה, לחצו על הכפתור "קדימה"

מעטפת מלאה של הכנה לצו ראשון

מבחנים פסיכוטכניים

המבחנים הפסיכוטכניים נועדו לבחון את הכישורים הקוגניטיביים שלכם במגוון רחב של תחומים.

הכנה לשאלות אנלוגיות מילוליות

בחלק של השאלות אנלוגיות מילוליות יש להשיב על הקשר שבין שתי מילים (כמו למשל חתול ועכבר) ולפי אותו קשר ליצור צמד מילים שיש ביניהן קשר דומה.

הכנה למבחן כמותי

בחלק זה תידרשו לפתור בעיות חשבון פשוטות יחסית כמו חיבור וחיסור, לוח הכפל, שברים, אחוזים, ממוצע, שאלות הספק ויחס ועוד. מטרתן של הבעיות היא לבדוק את היכולת האנליטית שלכם.

הכנה לשאלות אנלוגיות צורניות

בחלק זה יהיה עליכם למצוא את הקשר שבין שתי צורות, ולהרכיב צמד צורות על בסיס קשר דומה. שאלות אלו בוחנות את הלוגיקה וההיגיון שלכם.

הכנה למבחן הבנת הנקרא

חלק זה כולל טקסט קצר ושאלות על בסיס הכתוב בטקסט. מבחן זה בודק את השליטה שלכם בשפה העברית ובהבנת הנקרא.

הכנה למבחן הבנת הוראות

חלק זה כולל שאלות מעט טריקיות שעל מנת לענות עליהן יש לעקוב עקב הוראות השאלה. שאלות אלו בודקות את יכולות ההבנה והחשיבה שלכם.

ראיון אישי

ראיון אישי נמשך כחצי שעה, ובמסגרתו מאבחנת פסיכוטכנית תשאל אתכם שאלות שמטרתן להכיר את האופי שלכם, את הערכים, את ההתמודדות שלכם עם אתגרים, את המוטיבציה שלכם ומה הייתם רוצים לעשות בשירות הצבאי שלכם.

10% הנחה לקורס ההכנה לצו ראשון – בהקלדת קוד קופון: tzav

שאלות נפוצות בנושא הכנה לצו ראשון

הצו הראשון כולל בין היתר ראיון אישי ומבחנים פסיכוטכניים שתוצאותיהם ישפיעו על עתידכם הצבאי. צה״ל יחליט אילו אפשרויות שיבוץ ותפקידים ייפתחו בפניכם בהתאם לביצועים שלכם בשלב זה. בדרך כלל יש לכם רק הזדמנות אחת לעבור את המבחנים הפסיכוטכניים, ולכן עליכם לבצע אותם על הצד הטוב ביותר. על מנת לשפר את סיכויי ההצלחה שלכם ולהגיע למסלולים ולתפקידים היוקרתיים והנחשבים ביותר, חשוב שתעברו הכנה לצו ראשון.

קורס הכנה לצו ראשון מציע לכם סימולציות המדמות מבחנים לדוגמה. המבחנים הפסיכוטכניים כוללים חמישה חלקים: חשיבה כמותית, אנלוגיות צורניות, אנלוגיות מילוליות, מבחן הבנת הוראות ומבחן הבנת הנקרא (יש הרחבה בעמוד על מרכיבי הבחינה). הקורס יכין אתכם לכל חלק בבחינה באמצעות חזרות ותרגולים ולפי תנאי אמת הצפויים לכם בהגיעכם לראשונה ללשכת הגיוס. אתם מוזמנים להיכנס למבחן לדוגמא בחינם, על מנת שתוכלו להתרשם מאופי השאלות.

מחיר קורס הכנה לצו ראשון תלוי בחבילות הקורס המשתנות לפי זמן השימוש (כלומר, עבור שבוע משלמים X ועבור חודשיים משלמים Y). אל תשכחו להזין את קוד הקופון שלנו שמקנה 10% הנחה tzav.

בהחלט. אפשר לרכוש קורס הכנה לצו ראשון גם בהנחה של 10%, עם קוד קופון tzav (באתר של ניב רווח).

כמובן! ערכת ההכנה לצו הראשון היא אונליין. ולמעשה, מערכת התרגול מאפשרת לכם להתכונן ולתרגל גם דרך הטלפון הנייד – כך שלא חייבים לעבוד מול מחשב, וניתן להתכונן בכל רגע ובכל מקום.

דירוג הקורס 4.6
4.6/5
Q
חיילת עם דיסקית

עיר הבה"דים

חיילים וחיילות ששירתו בצבא ההגנה לישראל לפני שעיר הבה"דים הוקמה – כנראה לא יבינו איך דבר כזה אפשרי: עיר הבהד"ים

לקריאה »
נגישות

להצליח בצו ראשון עם ערכת הכנה בהנחה!

הקלידו את קוד הקופון tzav ותקבלו 10% הנחה!