מבחנים לצו ראשון

מבחן צו ראשון לדוגמא חינם!

מבחני צו ראשון מוגבלים בזמן (כשעתיים). לכל חלק במבחן יש את הזמן הקצוב לו ולאחר שהשבתם על השאלות, לא ניתן לחזור אחורה ולתקן את התשובות. יחד עם זאת, פעמים רבות השאלות חוזרות על עצמן, לכן בעזרת תרגול השאלות תוכלו לשפר את סיכויי ההצלחה שלכם בבחינה. אנו ממליצים על כשלושה חודשי הכנה לצו הראשון ולא תרגול אינטנסיבי בשבוע האחרון שלפני הבחינה. זאת משום שלוקח זמן עד שמתרגלים לעבוד תחת לחץ מהירות ועד שמכירים את כל סוגי הנוסחים המקובלים לשאלות.

ברוכים הבאים לסימולציה שלנו. לפניכם 10 שאלות אשר לכל אחת מהן תשובה אחת נכונה. יש לענות על כל השאלות. לרשותכם עומדות 10 דקות, בסיום פתרון המבחן ינתנו הסברים על כלל השאלות. כדי להתחיל בהצגת השאלה הראשונה, לחצו על הכפתור "קדימה"

מחפשים עוד מבחני צו ראשון?

דירוג הקורס 4.6
4.6/5

10% הנחה בהקלדת קוד הקופון: tzav

סוגי השאלות שנשאלות במבחני צו ראשון

הבנת הנקרא

מבחן הכולל קטעי קריאה קצרים של בין פסקה אחת לשתי פסקאות שעוסקים בדרך כלל בנושאים צבאיים. לאחר הקטעים יופיעו שאלות קצרות לגבי הטקסט שקראתם. חלק זה כולל כ-15 שאלות ונמשך בין 20 ל-30 דקות.

אנלוגיות צורניות

במבחן זה תדרשו להשלים צורות לפי חוקיות מסוימת שתוצג בפניכם בשאלות. מבחן זה בוחן את התפיסה החזותית ויכולת הסקת המסקנות שלכם. חלק זה כולל כ-30 שאלות ונמשך 25 דקות.

אנלוגיות מילוליות

במבחן זה, הדומה לחלק מהמבחן הפסיכומטרי, יהיה עליכם לבחור מבין ארבע אפשרויות צמד אחד שמתקיים בינו קשר הדומה ליחס שיש בין הזוג שנתון בשאלה. לדוגמה - למעלה-למטה, לילה-יום. חלק זה כולל כ-30 שאלות ונמשך 25 דקות.

מבחן כמותי

מבחן הכולל שאלות מתמטיות ברמת מתמטיקה של כיתה ח׳-ט׳. תתבקשו לענות על שאלות הסתברות, פתרון משוואות, תרגילי חשבון, בעיות מילוליות ושאלות אחוזים. חלק זה כולל כ-25 שאלות ונמשך 25-30 דקות.

מבחן הבנת הוראות

החלק המורכב ביותר בבחינה הפסיכוטכנית. בחלק הזה עליכם למלא באופן מדויק אחר ההוראות בכל שאלה תוך תשומת לב רבה לפרטים, ולהפגין הבנת הנקרא ויכולת זריזות מחשבתית. חלק זה כולל כ-25 שאלות ונמשך 25 -30 דקות.

מבחנים לצו ראשון - קבלו גישה למערכת עכשיו

מאגר שאלות מגוונות

יותר מ 900 שאלות ייחודיות בנושאים שונים שאין במאגרים החינמים

תרגול שאלות מכל נושאי הבחינה

שאלות הנחלקות לפרקים שונים שיופיעו לכם בצו הראשון

כולל הכנה גם לראיון האישי

מה כדאי להגיד ועל מה מומלץ לוותר, איך זה מתנהל ומה מצופה ממך

הסבר מפורט לפתרון התרגילים

כדי לשפר את דרך הפתרון שלכם בשאלות הבאות באותו הסגנון

מעקב אחר קצב ההתקדמות שלכם

כדי שתבינו כמה זמן לוקח לכם, איפה להשתפר וכמה עוד נשאר

היכרות עם כלל מרכיבי הבחינה

איך הבחינה מתחלקת לנושאים, כמה זמן מוקדש לכל דבר וכו'

10% הנחה בהקלדת קוד הקופון: tzav

מבחני צו ראשון - שאלות נפוצות

מבחני צו ראשון, הנקראים גם מבחנים פסיכוטכניים, הם מבחנים ממוחשבים שעליכם לעבור במסגרת הצו הראשון. המבחנים כוללים תרגילים שונים, שאלות ובעיות מילוליות. משך זמן המבחנים הפסיכוטכניים הוא כשעתיים. המבחנים חשובים מאוד משום שהציון שלכם במבחנים ישפיע על עתידכם בצה״ל.

אנחנו מזמינים אתכם להיכנס ללינק הבא, שם מחכים לכם מבחני צו ראשון לדוגמא. תוכלו לתרגל ולפתור את המבחנים וכך להתרשם מסגנון השאלות ומאופי הבחינה.

המבחנים הפסיכוטכניים מהווים כלי המסייע לצה״ל בשיבוץ המלש״בים לתפקידים ולמסלולים השונים בצבא. מטרתם של המבחנים היא לבדוק את יכולות ההבנה, החשיבה, הלוגיקה, הניתוח והסקת המסקנות שלכם, ובהתאם לביצועים שלכם צה״ל יחליט אלו אפשרויות שיבוץ פתוחות בפניכם. בשל כך, חשוב מאוד להתכונן היטב למבחני הצו הראשון כדי למקסם את סיכויי ההצלחה שלכם.

הדרך להצליח במבחני הצו הראשון ולהשיג ציון גבוה בבחינה, היא באמצעות תרגול מבחני צו ראשון. אנו מציעים לכם חבילה הכנה למבחני צו ראשון הכוללת מבחני צו ראשון לדוגמא. המבחנים יאפשרו לכם להתנסות בפתירת השאלות והתרגילים של המבחנים הפסיכוטכניים בתנאי אמת, וככל שתתרגלו כך תהיו מוכנים יותר למבחנים בצו הראשון.

המבחנים הפסיכוטכניים כוללים חמישה מרכיבים עליהם נפרט בהמשך המאמר: מבחן כמותי, שאלות אנלוגיות צורניות, שאלות אנלוגיות מילוליות, הבנת הוראות והבנת הנקרא. הציונים בכל החלקים מרכיבים את הציון הסופי של הבחינה. אתם מוזמנים להתנסות במבחן צו ראשון לדוגמא שמכיל את כל מרכיבי הבחינה הפסיכוטכנית.

הציון הנקבע על פי מבחני הצו הראשון נקרא ציון דפ״ר (דירוג פסיכוטכני ראשוני). הדפ״ר מהווה 50 אחוז מהקב״א שלכם (קבוצת האיכות). הוא משפיע מאוד על העתיד הצבאי שלכם – ככל שתקבלו דפ״ר גבוה יותר, כך ייפתחו בפניכם אפשרויות לתפקידים היוקרתיים ביותר בצה״ל. דפ״ר גבוה יאפשר לכם לקבל מיונים לתפקידי פיקוד ולהתקדם למסלולי קצונה.

מאגר מבחנים לצו הראשון

השאירו פרטים בטופס הפניה ונציג מטעמינו יצור איתכם קשר לפרטים על הקורס.
נגישות

10% הנחה על ערכת ההכנה!

בהקלדת קוד הקופון Tzav

ערכת הכנה לצו הראשון – מעודכנת ומדויקת לשנת 2023
אפשר לתרגל גם מהטלפון הסלולארי!
ציור של חייל מצדיע